Cele mai importante motive pentru care sa cumperi un Subaru de la un reviewer american

0
(0)

Nu este un secret ca sunt un fan a ceea ce Subaru are de oferit, dupa ce am achizitionat un WRX STI 2014 al meu. Cu toate acestea, dupa ce am facut un videoclip care contine sapte motive pentru care s-ar putea sa nu doriti sa cumparati un Subaru STI, multi oameni au avut sentimentele ranite.

Fara indoiala, cel mai neplacut videoclip al meu, fanii din intreaga lume au simtit ca le atac identitatea. In timp ce voi apara in continuare videoclipul, deoarece fiecare masina are dezavantajele sale si toate punctele mele erau faptice si obiective, simt ca exista o multime de avantaje pe care Subaru le are de oferit. Iata sapte motive pentru care ar trebui sa cumperi un Subaru Impreza:

Tractiune integrala

Desi cred ca tehnologia este grozava pentru conducerea pe autostrada (decuplarea axei spate poate duce la o economie mai buna de combustibil), adesea aceste sisteme pot fi  ratate cand vine vorba de capacitatea off-road. Intarzierile in trimiterea puterii la puntea spate si divizarile de cuplu neideale pot duce la situatii descurajante in afara drumului asfaltat.

Subaru are un sistem inteligent AWD, cu motoare boxer scurte si late care ruleaza sistemul AWD longitudinal, cu greutatea uniform echilibrata de la stanga la dreapta. Sistemul este intotdeauna activ, deci chiar daca diferentialele din fata si din spate sunt deschise (asa cum se intampla adesea cu sistemele AWD entry-level), veti sti ca ambele axe vor primi putere.

Practicitate

Conduc o masina  diferita in fiecare saptamana si am fost in toate modelele majore de Subaru. Un lucru care se remarca este cat de practice sunt vehiculele. Fiecare model are vizibilitate peste medie; este greu sa te gandesti la o companie care face asta mai bine. Sticla mare si stalpi care nu va blocheaza vederea – Sunt intotdeauna perplex cu privire la cat de dispuse sunt unele companii de a sacrifica vizibilitatea.

Spatiul de incarcare este intotdeauna exceptional, iar spatiul pentru picioare din spate este suficient pentru adulti. Vehiculele  au, in general, o garda la sol mai mare decat media si, cu sistemul AWD standard, acest lucru face ca accesul pe orice traseu (sau partie de schi) sa fie usor.

Economie de combustibil

Adesea, AWD are un pret ridicat. Nu numai ca vehiculul costa mai mult, dar costa mai mult sa functioneze ca urmare a consumului de combustibil pe care il au sistemele AWD.

Desi masinile FWD cum ar fi Mazda 3, Ford Focus si Honda Civic se pot ridica la peste 40 mpg pe autostrada, baza Impreza returneaza un respectabil 37mpg. Si atunci cand modelele Subaru sunt comparate cu omologii AWD, acestea au adesea cea mai buna pozitie in top. Acestea fiind spuse, nimic din toate acestea nu se aplica STI, deoarece este la fel  ca un V6 4WD Ford F150.

FA20

Subaru a intrerupt numele Impreza pe WRX si STI, dar are o istorie de familie, prin urmare, vor include masini de top de top. Noul motor plantat in Subaru WRX este exceptional.

Motorul patrat cu patru cilindri boxer produce 268 CP si 258 lb ft la doar 2000 rpm. In comparatie cu motorul in STI, are un decalaj turbo mai mic, atinge cuplul maxim mai devreme si trage mai tare prin gama de tururi mai mica. In linie dreapta, se poate tine de STI si totusi, in timpul testarii economiei de combustibil, computerul a citit 35,1 mpg.

Transmisii manuale

Subaru pastreaza cutia manuala in viata in aproape toata gama sa. Puteti alege tipul de cutie in Impreza, WRX, STI, BRZ, Crosstrek si chiar in Forester. Intr-o lume in care bucuria de a conduce este adesea pusa in spate pentru masinile de zi cu zi, Subaru cel putin ii permite clientului sa aleaga intre un CVT eficient sau o cutie manuala.

STI

Multi considera ca SUV-urile Subaru consuma prea mult. Si, desi treizeci de secunde mai tarziu, probabil ca veti impartasi o meme despre cum nu aveti bani pentru piese auto sau rezervorul de combustibil este intotdeauna gol, va veti mentine convingerea ca economia de combustibil (si, prin urmare, banii) nu  conteaza. Stim ca suntem in aceeasi barca daca va bucurati cu adevarat de Subaru STI.

Divizarea cuplului controlat de conducatorul auto

Unul dintre cele mai tari lucruri despre STI este ca ofera soferului atat de mult control. Controlul tractiunii poate fi activat sau dezactivat, precum si controlul stabilitatii si, cu acesta, vectorizarea cuplului. Comportamentul clapetei de acceleratie poate fi schimbat pentru a fi liniara sau mai agresiva, pentru cei care doresc cel mai mult control sau pentru cei care doresc doar o accellerare  cat mai rapida posibil.

Daca aveti un Subaru si cautati cele mai bune componente pentru el, recomandam https://www.paxauto.ro/subaru locul in care veti gasi sigur ce cautati si toate piesele la cele mai avantajoase preturi posibile si existente in prezent pe piata.

Cât de util a fost acestă articol?

Fă clic pe o stea pentru a evalua!

Evaluare medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.