Nu doar companiile mari le ofera clientilor lor optiunea de a cumpara in mod convenabil produse prin Internet. Multe start-up-uri mai mici, necunoscute sunt prea fericite cu ceea ce au in momentul actual, pentru a decide sa creeze un magazin online.
Pe langa problema designului potrivit, navigarea in meniuri si produsele care desigur ar trebui plasate aici, un rol important, precum implementarea tehnica si o conexiune integrata la sistemul de management al marfurilor. Mai degraba, aceasta optiune poate fi folosita si ca suport de marketing pentru a creste atat vanzarile, cat si gradul de constientizare pe termen lung.
Pentru ca aceste obiective sa fie atinse, insa, este esential sa se epuizeze posibilitatile corespunzatoare, sa se ofere un nivel ridicat de confort al utilizatorului si, de exemplu, sa se asigure puncte de vanzare unice deosebit de atractive prin campanii si altele asemenea. Cumparaturile online continua sa creasca.
Din acest motiv, nu este de mirare ca tot mai multi retaileri doresc sa aiba propriul lor magazin online. Viitorii operatori trebuie sa ia in considerare cateva puncte importante. Cu toate acestea, inainte de a incepe proiectul, trebuie mai intai sa analizeze exact daca merita pentru ei personal. Daca raspunsul la aceasta este un DA clar, cel mai bine este sa continue pas cu pas.
Inainte de a putea incepe, trebuie mai intai sa isi defineasca modelul de afaceri. De-a lungul timpului, in domeniul comertului electronic s-au impus diferite modele. Datorita numarului tot mai mare de magazine online, piata este foarte competitiva. Aceasta inseamna ca trebuie sa stabileasca singur standarde inalte pentru magazin.
- Structura: O structura clara in magazinul online este foarte importanta. Daca un potential client are o idee clara despre ce vrea sa cumpere, atunci trebuie sa o gaseasca rapid.
- Timp de incarcare: cu cat timpul de incarcare este mai scurt, cu atat vizitatorul este mai fericit. In zilele de azi, este, de asemenea, extrem de important sa ofere si o vizualizare mobila.
- Imagini : Pentru ca un potential client sa cunoasca oferta, nu este nevoie doar de poze foarte bune, ci si de descrieri foarte detaliate ale produselor. Cu cat se vor descrie mai precis produsele, cu atat sunt mai mari sansele de vanzare.
- Oferte prezente: daca exista oferte speciale de oferit, atunci vor fi prezentate intr-un mod clar vizibil.
Designul si aspectul joaca un rol important in magazinul online. Operatorul va trebui sa se asigure ca face totul usor de utilizat. Aceste puncte sunt de asemenea importante pentru ca prima impresie este de obicei decisiva pentru client.
In doar cateva secunde, el decide cat de demn de incredere este magazinul, cat de usor este de utilizat si cat de clar este totul pentru el. Pentru a depunde mai putin efort, operatorul poate apela la firme de specializate ce ofera portofoliu site web prezentare si magazine online.
Structura este un subiect central pentru fiecare magazin online. Un client doreste si are nevoie sa fie ghidat rapid catre produsul dorit. De aceea trebuie ca operatorul sa acorde o atentie deosebita structurii magazinului, in special celor mai importante elemente de navigare.
Avantajele oferite de Shopify
Magazinele Shopify sunt complet scalabile, cu zeci de functii native si sute de aplicatii si moduri utile dezvoltate de terti. Puteti folosi un site Shopify ca magazin online de sine statator, il puteti folosi pentru a vinde produse direct prin site-ul companiei dvs. si il puteti integra cu platformele dvs. de socializare si pietele online.
Structura flexibila a fiecarui site Shopify va permite sa va extindeti fara efort gama de produse, sa implementati oferte speciale si sa creati stimulente personalizate pentru clientii dvs.
Unul dintre cele mai oneroase aspecte ale conducerii unei afaceri de vanzare cu amanuntul online este pastrarea la zi a catalogului de stocuri si a inventarului. Shopify are un sistem de gestionare a stocurilor usor de utilizat, care simplifica si automatizeaza procesul pentru dvs., economisind timp pretios in gestionarea magazinului dvs. si asigurandu-va ca informatiile de pe vitrina dvs. sunt exacte si actualizate.
Dintr-o perspectiva de marketing, site-urile Shopify sunt configurate pentru a avea succes in marketingul digital din start. Platforma are incorporate o gama de instrumente de blogging, marketing prin e-mail si SEO care, desi nu sunt cele mai sofisticate de pe piata, sunt mai mult decat suficiente pentru a incepe sa ajungeti la noi clienti, sa desfasurati campanii de marketing si sa va automatizati sarcinile de marketing.
Instrumentele native de marketing Shopify acopera toate elementele de baza de care aveti nevoie pentru a castiga bani prin site-ul dvs. si, cel mai bine, exista o compatibilitate incrucisata ampla cu aplicatiile de marketing de la terte parti pentru o functionalitate suplimentara.
Avand in vedere toate acestea, este lesne de inteles de ce tot mai multe persoane aleg sa lureze cu acesta platforma pentru a se asigura ca obtin cele mai bune rezultate.