Din nefericire, inca mai sunt numeroase firme care nu au un chat online pe site, iar noi va vom prezenta motivele care fac ca chatul sa fie indispensabil. Un chat online se va dovedi util si eficient din mai multe puncte de vedere, la care probabil nu te-ai gandit pana acum.
Un chat online este util pentru o afacere in plina dezvoltare
Una dintre provocarile cu care se confrunta intreprinderile mici este sa ofere un sprijin eficient bazei lor de clienti in crestere, fara a suporta prea multe cheltuieli. Daca oferiti asistenta telefonica inhouse si aveti o locatie de birou mica, cu capacitate limitata de locuri, acest lucru poate crea un obstacol.
Cu chat-ul live, agentii pot sa se ocupe de mai multi clienti simultan, iar daca apelei la servicii de chat online vei obtine o intreaga echipa care lucreaza pentru tine si careia nu trebuie sa ii platesti personal salariul. Ai un abonament lunar pe care il stabilesti de la inceput si care se poate modifica in functie de noile cerinte care apar pe masura ce compania se dezvolta.
Software-ul Social Media vs Live Chat
Este posibil sa interactionezi deja cu clientii instantaneu folosind Facebook sau Twitter si te poti intreba de ce ai nevoie de un chat live pe site daca ai deja aceste medii de interactiune.
Desi social media este un mod eficient de a comunica cu clientii, poate deveni frustrant si neorganizat atunci cand aveti de-a face cu multe fire de conversatie. Software-ul de tip Live Chat iti permite sa nu documentezi doar interactiunea cu clientii (pentru referinte viitoare), dar si sa furnizezi rapoarte care te pot ajuta sa iei decizii de afaceri rapid si profitabil. Cu integrarea Google Analytics, poti urmari activitatile clientilor si sa aflii tendintele de cumparare.
Daca ai un magazin online pe Facebook, poti integra functia Live Chat direct pe pagina si nici nu ai nevoie de un site web care sa ofere suport pentru chat-uri live.
Serviciul Clienti este un proces continuu care pune bazele unei afaceri de succes si cu instrumente si instruire adecvate, iti poti face clientii fericiti. Majoritatea afacerilor de astazi au prezenta online sub forma de site-uri web sau social media si este extrem de important pentru ei sa deschida toate usile pentru clientii lor si sa auda ce au de spus. Live Chat este unul dintre canalele de comunicare de baza si detine o importanta primordiala, deci nu trebuie ignorat, mai ales ca acum ai la dispozitie si servicii specializate in sensul acesta.
Cu ajutorul serviciilor specializate de suport pentru clienti, o echipa cu experienta in acest sens va raspunde la toate intrebarile pe care le pun clientii si le va oferi acestora ajutorul de care au nevoie. Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti de la bun inceput nevoile pe care firma ta le are si sa platesti abonamentul lunar pe care compania de live suport ti-l ofera, iar clientii tai vor avea tot ajutorul de care au nevoie.